2012年11月17日土曜日

KIMONO wedding

I went to "KOTO COLLECTION". It's a fashion show proposes dressing formal KIMONO for wedding. Many beautiful KIMONO of Kyo-Yuzen fabrics attracted the audience. To present the attraction, fashion events are held in Tokyo and Hong Kong as pre-events.


古都コレクションを見せて頂いてきました。先だって東京と香港でプレイベントが行われ、今日が京都での本番でした。「慶びの日に着物を」を伝えるショーで、今年が第1回目の開催となります。京友禅の着物は素人目にもすごく綺麗でしたし、さすがプロのモデルさんは見せ方も上手だったので、すっかり魅了されてしまいました。

0 件のコメント:

コメントを投稿